Más területeket azonban nem érintettek ilyen súlyosan az idei év pusztításai, és az olyan ágazatok, mint a PC-s és táblagépes játékok meglehetősen jól tartják magukat. Jó növekedés volt tapasztalható a mobilok terén: a mobilvásárlások 7, 3%-kal nőttek (így 93, 2 milliárd dollár értékben), és az okostelefonos címek vásárlása is 8%-kal emelkedett (81, 5 milliárd dollár). Ennek ellenére jelentős visszaesés tapasztalható a PC-s böngészős játékok területén, amelyek értékesítése 18, 2%-kal csökkent. A digitális eladások messze meghaladják a fizikai eladásokatA felhasználói trendek ezen sorát követve van egy igazán érdekes tény a fizikai és digitális játékok vásárlásával kapcsolatban: a digitális formátum nagy fölénnyel győz. Ez mind a PC-s, mind a konzolos arénában megfigyelhető, ami a digitális kiadások növekvő fogyasztását mutatja. Legnépszerűbb játékokA FIFA 22 és a Monster Hunter Rise a két legnépszerűbb játékAhogy azt minden héten láthatjuk az Egyesült Királyság és Japán toplistáin, a két ország játékosai némileg eltérnek a videójáték-preferenciáikban.
2023-tól csak a PS5 exkluzív címeket látunk majd a belső fejlesztőktől, miközben a PC-portokra való átállás is egyre fokozottabb lesz. Bár korábban tervben volt, hogy megjelenik PS4-re az új Demon Souls, a Ratchet & Clank Rift Apart és a Deathloop is, de ezeket a terveket már törölték vagy törölni fogják. Ami viszont érkezhet majd PC-re is: God of War: Ragnarök Ratchet & Clank: Rift Apart Demon's Souls Horizon Forbidden West Gran Turismo 7 Ghost of Tsushima A PC-portokat különböző stúdiók készítik, de az eredeti megjelenéstől számított néhány hónapon, vagy egy éven belül jönnek a PC-s megjelenések is. A Sony megállapodást kötött a Microsofttal, hogy a Deathloopot PS Plus Premium játékként elérhetővé teszi. PS Plus-ra és a Game Passra is megjelenik. Természetesen ez csupán szivárgás jelenleg, így nem árt fenntartásokkal kezelni! Mindenesetre jó hírnek tűnik azok számára, akiknek nincs PS konzoljuk. Ezt láttad már?
A PlayStation Studios PC-s játékai, mint például a God of War, a Horizon Zero Dawn, a Days Gone és a héten megjelenő legújabb Marvel's Spider-Man Remastered, PSN-fiók regisztrációja nélkül is játszhatók. Az Xbox más Ez nem feltétlenül igaz az Xbox Game Studios játékokra, amikhez Xbox Live fiók szükséges bizonyos játékokhoz a Steamen. Míg egyes játékokhoz (mint például a Minecraft Dungeons, Ori and the Will of the Wisps és Psychonauts 2) nem kell Xbox Live-fiókot létrehozni, más nagy Xbox Game Studios játékokhoz igen. Ilyen például a Forza Horizon 5, a Sea of Thieves, a Halo: The Master Chief Collection és az As Dusk Falls. Ennek előnye persze az, hogy az előrehaladást át lehet vinni a portok között. Nos, lehet, hogy hasonlót majd a Sony is bevezet, vagyis egyes portoknál kötelezővé tehetik a PSN-fiók meglétét. Tavaly a Sony Interactive Entertainment vezérigazgatója, Jim Ryan kijelentette, egy rakás PlayStation játékot szeretnének megjelentetni PC-n. Azóta a Sony öt játékot jelentetett meg a Steamen: a Days Gone-t, Horizon Zero Dawnt, a God of Wart, a Predator Hunting Grounds-t és a Helldiverst.
Remekül optimalizálták Series X-re. TidusFamous írta | Szokásos minőségi arcade verseny, ami a maga kategóriájában magasan a legjobb cím. Szinte ugyanaz, mint az elöző rész, de még így is élvezhető. Spaceghost írta | Mivel nincs Xboxom, ezért én a Forza Horizon 3-nál csatlakoztam be. Én azt a tábort erősítem, akit a szimulátoros autóversenyzős játékok elriasztanak, de a minőségi árkád autós totál be tud szippantani. Sajnos évek óta a Forzán kívül nem igazán van olyan, ami képes hozni a színvonalat (hiába volt itt NFS próbálkozás is). A harmadik hely azért jár neki, mert eddig ebbe a részbe tettem a legtöbb időt, és még mindig nem érzem úgy, hogy szünetre kéne küldeni, ellenben a többi Forzával, amiket pár óra után parkolópályára is küldtem. Köszönjük mindenkinek, aki szavazatával és írásával hozzájárult a lista elkészültéhez! A desszert pedig még hátra van, az év utolsó napján ugyanis jövünk mi is a szerkesztőségi kedvencekkel.
Ami extra, hogy látványosabb, akciódúsabb lett az új rész a régiekhez képest, valamint többféle mozgást is engedélyez a karaktereknek. Összességében jó kis játék ez, és ha csipáztátok a korábbi epizódokat, akkor ezt is szeretni fogjátok, viszont ha azok nem tetszettek, akkor ez se ajánljuk? Azoknak, akik mindig is szerették volna egy különösen agresszív, vérben fürdő, pörgős képregény főszereplőjeként darálni a 4 Trine 4 Ára: Kb. 10 000 Ft. HirdetésAkik ismerik a sorozatot, azok már valószínűleg elmélyülten csapatják ezt az október elején megjelent, logikai és ügyességi platformer játékot. Az alapvetés, hogy van egy harcolni képes, bár némileg elhízott páncélos lovagunk, egy szórakozott, közepesen tehetséges varázslónk és egy aranyszívű, ezért szakmájában mérsékelten sikeres tolvajunk. Ezzel a trióval kell megoldanunk mindenféle rejtélyeket a játéksorozat különböző epizódjaiban, bár rendszerint az igazi rejtély az, hogy miképpen lehet továbbmenni az adott pályáapvetően szórakoztató, vicces és sokszor gondolkodásra késztető játék ez, amit nagyobbacska gyerekekkel is lehet játszani, egész biztosan szeretni fogják a meseszerű kerete és az izgalmas kihívások ajánljuk?
Dark Souls II Scholar of the First Sin PC (Premium Games) Előnyök: 14 napos visszaküldési jog Lásd a kapcsolódó termékek alapján Részletek Általános jellemzők Platform PC Játékeszköz kompatibilitás Játék típusa Akció RPG Kiadási dátum 02. 04. 2015 Kiadás típusa Limitált Rating PEGI (ajánlott korosztály) 16 Játékosok száma Egy Több Gyártó: Namco törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek. Értékelések Legyél Te az első, aki értékelést ír! Kattints a csillagokra és értékeld a terméket Ügyfelek kérdései és válaszai Van kérdésed? Tegyél fel egy kérdést és a felhasználók megválaszolják.
Játéktechnikai szempontból érdekes a képzettségi rendszere a Disco Elysiumnak, szinte kizárólag szociális skillekkel operál és alapvetően olyan mértékben beszédcentrikus, hogy gyakorlatilag bármivel és bárkivel szóba állhatunk a tulajdon agyunktól a kukán át a tolószékes csöves néniig (akit akár meg is próbálhatunk lehúzni pénzzel, hogy legyen szeszre) és mindeközben a saját elképzelésünk szerint oldhatjuk meg az elénk kerülő bűnügyeket ajánljuk? Azoknak, akik nem idegenkednek a lassabb, néhol vad szürreális elemekkel megtűzdelt játékmenettől és alapvetően is nyitottak egy jó sztorival rendelkező, furcsa játékra.
A GamesIndustry éves adataiból szemezgettünk, amelyek az ágazat 2021-es trendjeit vizsgálják. A 2021-es év végéhez közeledve ideje visszatekinteni arra, hogy milyen messzire jutottak a videójátékok az esztendő során. A GamesIndustry szokásához híven kihasználta a pillanatot, hogy olyan adatokat tegyen közzé, amelyek segítségével megjósolhatjuk a címek, cégek és játékosok trendjeit, hiszen a "The Year in Numbers 2021" című kiadványa már adott egy első pillantást az év során látottakra, most pedig részletekkel bővíti mindezeket az információ összes infografikát az eredeti weboldalon tekinthetitek meg, hiszen további adatokat tartalmaz a Youtuberek és Streamelők népszerűségéről, valamint a legtöbbet letöltött mobilos kiadványok listáit, hogy csak néhány példát említsünk. Az alábbiakban az egész tanulmány néhány általánosabb következtetését olvashatjátok. A videójáték-piac fejlődéseAz ilyen jellegű összeállításoknál általában a piac év közbeni fejlődésével szoktuk kezdeni. Tekintettel arra, hogy 2021 még mindig szenved a világjárvány következményeitől, valamint más problémáktól, mint például a PC grafikai meghajtókhoz és az új generációs konzolokhoz szükséges alkatrészek hiánya, várhatóan némileg visszaesett az olyan termékek fogyasztása, mint a konzoljátékoké, amelyekből 6, 6%-kal kevesebbet adtak el, mint tavaly.
1958-ban elkészítették a Tennis For Two nevű játékgépet. Később egy kutató labor IBM nagygépein tünt fel a Bauncing Ball nevű játék, mely végülis csak egy demonstráció volt, amiben egy labda pattogott a képernyőn. A programnak sikere volt, a látogatók órákig bámulták ahogy a labda pattog a képernyőn. Visszatekintve elképesztő látni, hogy honnan indult és hova jutott el ez az iparág. Az egyszerű labdapattogásból néhány évtized alatt valami egészen különleges jött létre, és az első szárnypróbálgatások után - Zork, Rogue, Ultima IV: Quest of the Avatar - kipattan egy városépítős szoftver a fejlesztők fejéből 1989-ben. Ez a SimCity nevet kapta. SimCity Egy olyan mondhatni nyílt világú, városépítő számítógépes szoftver, amit Will Wrigh tervezett. Az első részt a Maxis adta ki 1989-ben. Eddig hat része jelent meg. A játék izgalma leginkább az általa kínált lehetőségek feltárásán és új célok kitűzésén alapszik. Ezt a formulát használja több nagy utódja is, mint például: Minecraft, Stardew Valley, Garry's Mod stb.