Amik lecsapnak a visszaélőkre, az ítéletet pedig mint bélyeget kell a homlokukon hordozni. Mert ha nem is vettek el emberéletet, de gyilkosok: a gyermeki lélek gyilkosai. A megelőzésnek szintén elengedhetetlen eleme, hogy ne vad gyűlölettel, lesajnáló szánalommal, elfordított fejjel rekesszük ki a pedofilokat, hanem egyre több aktív programot ajánljunk fel nekik. A szexuális devianciával élő felnőtt torz önképpel, élményekkel és traumákkal teli múlttal éli az életét, ahol ugyanúgy szörnyűség lappanghat. Ezt a generációról generációra továbbvitt borzalmat a lehető leghatékonyabban kell megállítani. Előzd meg, állítsd meg! A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány az ECPAT képviselője Magyarországon, amely együttműködik a Prevent It nevezetű globális programmal. Dr. Gyurkó Szilvia, a szervezet szakértője szerint a program célja a megelőzés a szexuális bűnelkövetés területén. 2012-ben egyetemi kezdeményezésre indult egy segélyvonal olyanoknak, akik a szexuális életükkel kapcsolatban problémákkal küzdenek.
Ebben az is szerepel, hogy bár elindulnak a nyomozások, sokszor egy távoli, afrikai országba érnek a szálak, és ott szinte minimális az esélye annak, hogy visszaszerezzék a kifizetett összeget. A nyilvánosságra került részletek is alátámasztják, hogy az ilyen zsarolás nagy nyereséget hozhat a csalóknak. Csak egy meg nem nevezett megyében egy csaló legalább 95 000 eurót keresett azzal, hogy rendőrnek adta ki magát. Legalább 46 embert csapott be, és nagyon valószínű, hogy még sokkal több ismeretlen áldozata lehet. Egy másik csaló több mint 22 ezer eurót keresett mindössze egy tucat férfitól ugyanabból a városból. Azzal fenyegette meg az áldozatokat, hogy nyilvánosságra hozza az intim fotókat. A rekord váltságdíj 18 ezer euró volt, a férfit másfél éven át zsarolták, folyamatosan fizetett, így jött ki ez az elképesztőnek tűnő összeg. De olyan férfiak is voltak, akiknek ez a kaland 16 500, 15 ezer és 10 ezer eurójába fájt. A rendőrség arra kéri az internetezőket, mindig legyenek óvatosak, és sose bízzanak meg idegenekben az online térben.
Az árnyékok saját ready-made-jeinek (biciklikerék, dugóhúzó) az árnyékai ronda budi-barnával megfestve. Jobb oldalon a 3 rögzített mértékegység látható – ez a kép "formavilága" –, a kis festékcsöppek porszemeket szimbolizálnak. A képre egy cégérfestővel egy mutató kezet festetett rá: ez megszabja az irányt, rámutat bizonyos dolgokra és megszólít. A képek becsapnak minket mondja Duchamp, ezért sok ilyen csalóka játék felfedezhető a képen: a színsor – mely a kép "színvilága" – utolsó lapja valóságos színpapír rajzszeggel rögzítve, látható egy illuzórikusan megfestett vászonszakadás, amit három valóságos biztosítótű szúr át. A valóságos tárgy, az igazi kép, az árny kép a különböző realitás fokozatokra utalnak és megidézik a művészetben oly jelentős látszat és valóság problematikáját. S, hogy az illúziókeltés, a becsapás tovább fokozódjék, s a képet oldalról is látni lehessen, Duchamp a festett hasadás résébe egy valódi, közepes méretű palackmosó kefét állít be, merőlegesen a kép síkjára. Így eléri azt az optikai illúziót, hogy a képet oldalról, illetve különböző szögekből nézve mindig másnak lássuk.
Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.
A hajósok kimosott és kötélen száradó ruhái teszik még mozgalmassá a kompozíciót. A képnek a Bateau-Lavoir (Mosodahajó) címet adja. A látszat tehát hajó, melyen kimosták a ruhákat – tehát a hajó mosodahajó. A cím azonban többértelmű, hiszen nyilvánvaló utalás a Rue Ravignan-on lévő műteremházra, mely kinézete miatt kapta ezt a iratkozik a Julian Akadémiára hogy előkészítsék az École des Beaux-Arts felvételi vizsgájára, nem vették fel, elutasították aktjait, kompenzálásképpen éppen ezért sokáig aktokkal foglalkozott. Löttyedt, nagydarab, hájas nőket festett meg. Akt a fürdőkádban (1910) Akt fekete harisnyában (1910) Két akt (1910) Vörös akt (1910)Pszichikai élmények feldolgozásaSzerkesztés A 10-es években elveszíti érdeklődését a külvilág iránt, a saját életének pszichikai eseményeit dolgozza fel. Paradicsom (1910) Ádám és Éva ábrázolásáról, ugyanakkor parodizálásáról van itt szó. Az emberiség ősapja a kép jobb oldalán áll félprofilban, s kezével takarja el szemérmét Éva elől. A kép túlsó oldalán a pucér Éva látható (hivatásos modell guggolt hozzá modellt! )
Miközben az oldal szabályzata szigorúan tilt minden meztelenséget. Hogy is van ez? Tendenciózusan befolyásolja az európai ízlést az Instagram algoritmusa – állítja az AlgorithmWatch egy friss elemzése. A berlini civil jogvédő szervezet azt állítja, hogy az oldal szexista: előnyben részesíti a pucér testeket ábrázoló fotókat a felhasználók hírfolyamában. A fordítottjára figyeltek fel Az Algorithm Watch az után kezdett el a témával foglalkozni, hogy több profi Instagram-felhasználó is hozzájuk fordult egy érdekes tapasztalattal: követőikhez sokkal nagyobb arányban jutottak el azok a fotóik, melyek például fehérneműben lévő nőket és férfiakat ábrázoltak. Egy francia fiteszguru, a pozitív testképet népszerűsítő Ely Killeuse például arról számolt be a szervezetnek, hogy legnépszerűbb képei mindegyikén fürdőruhában vagy fehérneműben szerepelt. Meglehet, a követői szívesebben nézegetik Killeuse-t bikiniben, mint bundában, csakhogy a felhasználók nem feltétlenül maguk választják ki, hogy mi jelenjen meg a hírfolyamukban.
De mivel fellázadtak az istenek ellen, ezért a titánok szétvágták őket. Ez a gömb alakú alkimista üveg a teljességet, az univerzumot jelzi. Alatta egy hermafrodita tartja a gömböt. Régen a hermafrodita szent lénynek számított, először a görögök vetették el és ölték meg. Dulcinea (1911) Erotizmus dominál a képen. Egy személyes élmény és egy vetkőzés jelenet van itt kombinálva az öt női alakban. A mozgásfázisok során a nő fokozatosan levetkőzik, csak a kalap marad meg rajta. A személyes élménye: az utcán látott egy nőt, aki nagyon tetszett neki, de soha többé nem találkoztak, majd Duchamp elkezdett fantáziálni róla. A portré főhősnője valószínűleg az elérhetetlen ideál. Ezt hangsúlyozza az alakok "virágcsokor formában" történő elhelyezése. Szomorú fiatalember a vonaton (1911) A Lépcsőn lemenő akt előzménye. Egy fiatalember utazik a vonaton, ez maga Duchamp. Duchamp a vonaton töpreng, s közben a kép formálódik. Az ablakon megsokszorozódik a képe, egyfajta megsokszorozódott magányt szimbolizálva.
Olyan szisztémákat talált ki, amelyekben sem nyerni, sem veszíteni nem lehetett. Faustként, ördög által megszállt figuraként jelenik meg itt Duchamp. Wanted – 2000 dollar Reward (1923) Duchamp úgy dönt, hogy hosszú tétlenségi fázisok után időnként vissza kell térni a művészi produkcióhoz. A teljes nem-cselekvés a nem-művészettel azonos. Duchamp passzivitása tudatos, éberen figyelte mindig, hogy észreveszik-e. Elveszett, de szeretné ha rátalálnának. Erről szól ezen alkotása. Duchamp saját arcmásával helyettesíti a közellenség fotóit. Személyleírását is manipulálja, s az utolsó sorban mint Rrose Sélavy-t keresteti. "Élve vagy halva" kell elkapni a gazembert! Kawara szerint ez Duchamp üzenetének lényege. "Még élek…" – közli a módosított ready-made. Még él. Ajtó a rue Larrey 11. -ből (1927) Az ajtó rácáfol egy francia mondásra, mely szerint: "Egy ajtó vagy nyitva van, vagy csukva…" Ez az ajtó a háló- és fürdőszoba ajtajaként szolgál egyszerre, tehát egyszerre van nyitva és csukva. Zsebsakk (1943) Ezt a művét egy kiállításon háztartási gumikesztyűvel állítja ki.