Mindenekelőtt semlegesítenie kell a robbanótölteteket, ha egy bizonyos időn belül észreveszi, az egyik a templom harmadik emeletén, a második pedig az alagsorban található, majd miután megtisztította a területet az ellenségektől, fel kell készülni a templom védelmére. A nagyobb kényelem érdekében érdemes gránátvetővel felfegyverkezni, és még jobb, ha kilövéssel, miután visszavertük az ellenségek összes támadását, a feladat befejeződik. A menhelyre A következő történeti küldetés teljesítéséhez egy bizonyos időn belül Utkarshba kell jutnod, amelyet Ming tüzérsége lövöldöz. Tehát bármelyik járműre pattanunk, és megyünk a jelzett koordinátákhoz. A helyszínre érve az egyik házban túlélőket találunk, akikkel egy rácsos ablakon keresztül beszélgettünk, majd a falu védelmére készülünk. Ehhez érdemes az egyes bejáratok elé néhány aknát állítani. Az ellenségek hullámosan támadnak, a támadások közötti intervallumban tüzérségi csapásokat adnak le, amelyek során el kell bújnunk a három megjelölt pince valamelyikében.
Kezdődik a Far Cry 4 vagy a Far Cry 4 játék része ahogy az már megszokott egy színes bemutatkozó videó megtekintésétől, ami után a De Pleura erődben találjuk magunkat. Egyik emeletet átvizsgálva a másik után összeszedve mindent, amit cipelhetünk, valamint különféle feljegyzéseket olvasgatva megyünk lefelé. A "kínzókamrán" való áthaladás után az "Arany Ösvényről" Sabalba botlunk, aki felajánlja nekünk a szökést. Az ajtók kinyitása után fuss az autó irányába, tartsa lenyomva a Shift billentyűt a futáshoz, majd tartsa lenyomva az E gombot, hogy beszálljon az autóba. Az utazás során addig lövöldözünk vissza a ránk támadó ellenségektől, amíg az autó az út szélére nem repül. Menj a harangtoronyhoz Felébredve új feladatot kapunk a toronyhoz (harangtoronyhoz) eljutni, és mindenekelőtt a legközelebbi bokrokba bújunk el az érkező ellenséges katonák elől. Az ellenséget megkerülve a T megnyomásával oldalra dobhat egy követ, hogy elvonja a figyelmüket. Ennek eredményeként a patak felé haladva megkerülünk egy másik ellenségcsoportot, ehhez víz alatt kell úsznunk, majd egy állat tetemébe botlunk.
Túszbeszélgetések A következő feladatot Sabaltól kapjuk, aki a hegyközség túszainak kiszabadítását kéri, így először is megkeressük a szállítmányt, és továbbmegyünk a megadott koordinátákra. A helyszínre érve leszállunk és a "macska" segítségével felmászunk a meredek lejtőn, végül a faluban kötünk ki. Továbbá a kamera segítségével észleljük és megjelöljük az ellenséges katonákat, amelyek a pozíciónktól jobbra találhatók. Nos, akkor gyorsan hatástalanítjuk az ellenséget, lehetőleg néma fegyverekkel, miközben legalább két túsznak túl kell élnie. A Királyi Hadsereg öt katonája megsemmisítése után befejezzük ezt a feladatot, majd néhány túsz kezét el kell oldani, további pénzt kapva ezért. Előőrs – Khilana Bazár Most, hogy a túszokat elengedték, Amita kérésére elindultunk az előőrs elfoglalására, a jelzett helyre elérve óvatosan körbejárjuk az előőrs területét, előnyös pozíciót foglalva el a tetején. A kamera segítségével megtaláljuk a legtöbb ellenséget az előőrs területén, valamint néhány állatot, például egy elefántot.
A baleset helyszínén automatikusan bekapcsolja az érzékelőt, amellyel megtalálja az elveszett "csomagot". Ha az érzékelővel szeretné meghatározni a helyes mozgásirányt, álljon meg és forgassa el, amíg a zöld lámpa villogni nem kezd az érzékelőn (fegyver felvételéhez vagy az X ismételt megnyomásához az érzékelőn). Ennek eredményeként, miután találtunk egy üres dobozt, át kell mennünk a térképen feltüntetett három ponton, és a helyszínen lévő érzékelővel kell keresnünk a rakományt. A keresés során ügyeljen az oxigénellátásra és a földön szétszórt tartályokra, különben megfulladhat. Ahogy sejthető, a doboz a rakományokkal csak a három jelzett hely egyikén lesz, ezért mindhárom pontot körbejárjuk, és megvizsgáljuk a katonák tetemeit (azokon találhatók dobozok). A keresés során fel kell másznia a sziklákra és le kell ereszkednie a barlangokba, de végül a harmadik ponton a pogány hadsereg egy kis táborát találja. Miután megsemmisítettük az összes ellenséget, és megvizsgáltuk a területet egy GPS-érzékelő segítségével az egyik holttesten, továbbra is megtaláljuk a kívánt rakományt, ami után vissza kell térni Longinusba, például egy motoros szán segítségével.
Keresés az alkategóriákban Keresés a termék leírásokban Risk of Rain 2A Risk of Rain 2 hasonló megközelítést követ, mint az első cím, amelyben egy-négy játékosnak több sz.. 5, 900Ft Rugby 18Online játékhoz PlayStation Plus előfizetés kell! Érezd át a hatalmas ütközéseket, játsz a csapadtá.. Shenmue I & II (bontatlan)1986. november vége, Japán, Yokosuka tartomány. A történet egy fiatal lány monológjával indít, majd.. Sniper Ghost Warrior 3A Sniper: Ghost Warrior 3 című FPS játékban egy az ellenséges vonalak mögött ledobott mesterlövész s.. SoulCalibur VILeírás Élezd meg a kardod, vedd fel a páncélod és készülj a harcra! A SoulCalibur, a fegyveres.. Space Hulk: AscensionA Space Hulk egy 1989-ben megjelentetett társasjáték volt a Games Workshop által. A játék lényege, h.. Sparklite (bontatlan)A Sparklite egy akció-kaland, amely Geodia szeszélyes és folyamatosan változó földjén játszódik. Küz.. The Last GuardianHa belefáradtál a látvány és akcióközpontú játékokba és valami igazán egyedi élményre vágysz, a Last..
A "Kárpótlás" feladat ugyanaz, mint a "Gyorsvadászat", kivéve, hogy a csempész hajóval utazik… A természet hívása Újabb feladat Hurktól, ezúttal az elefánt- és majomszeretőt fogták el, és ki kell vinnünk onnan. A helyszínre érve és a rádióban Hurkkal beszélgetve megyünk a jelzett koordinátákra, ott találunk egy kis katonai tábort. A terület megtisztítása után kiengedjük Hurkot a ketrecből, hogy feltörjük a ketrecet, lőjünk rá, majd menjünk be és oldjuk ki a foglyot, most tetováló tesók vagytok vele. Miután beszéltünk Hurk-kal, olyan pozíciót veszünk fel, amely alkalmas a lövöldözésre, és megsemmisítjük a beérkező ellenséges erősítést. Utána újra beszélgetünk Hurkkal, majd elmegyünk "lovagolni" egy elefánton. Célunk egy templom a hegyekben, vagy inkább egy másik majom szobor. A templom felé vezető úton végig ellenséges egységek fognak támadni, fegyvereinkkel semmisítjük meg őket, valamint egy elefánttal. A helyszínre érve Hurkot a templom bejáratánál landoljuk, mi magunk pedig továbbra is tartjuk a védelmet, és újabb és újabb ellenségeket semmisítünk meg.
Az Alfa tábor kiürítése után a feladat befejeződik. Kulturális Börze A "Lázadó üvöltés" feladat elvégzése után elmegyünk találkozni Sabal-lal, a térképen S betűvel, majd az utóbbival való rövid beszélgetés után elküld minket a Chal Jama kolostorba. A helyszínre érve először Rajuval kell beszélnünk, majd az asztalról egy kosár felajánlást követően körbe kell járnunk a templomot, elzarándokolnunk és felajánlásokat kell készítenünk különböző oltárokon. Nevezetesen: gyújts gyertyát, gyújts tömjént, dobj port a tűzbe tűz hozzáadásával és forgasd az imakereket. Mindezek után a felajánlott kosarat a jelzett helyre kell dobnia, és követnie kell Raju-t, miután megnézte az áldozati rituálét (ha Raju állva marad, nincs más dolgunk, mint betölteni az utolsó mentést). Továbbá, miután elhagytuk a templomot, új feladatot kapunk, hogy megvédjük a kolostort Peygan Ming csapatainak támadásától. Itt minden csak rohan a kolostor melletti területen és pusztítja az ellenséges katonákat, elsősorban azokat, akik megpróbálják elpusztítani a szentélyek szobrait, vagy felrobbantják a templom kapuit, helyüket időzítős jelzővel jelölik meg.
Az ellenségek megtöltik a pozícióikat, így az eltávolítások itt nagyon hatékonyak lehetnek. Ha ezek meghaltak, a játékosok lecsaphatják a távoli ellenségeket, és elérhetik a harangot. A Paradicsom elpusztult A játékosok egy csónakon kezdik meg a thangka keresését, amely a közeli folyóban lebeg Jalendu templomés Ratu Gadhi erőd. Különféle helyek vannak itt, ahol szárazföld és víz között lehet mozogni, de a nyugati part a fegyverfészek mellett van a legközelebb. A délnyugati ösvény egy kapaszkodóponthoz vezeti a játékosokat. Miután felmásztak a sziklára, és egyenesen előre futottak, a játékosok feljönnek egy másik sziklára, amelyre a markoló segítségével ismét megmászhatnak. A csúcsra érve követniük kell az ösvényt, hogy elérjék a beásott bánya bejáratát, és onnan délkeletre fordulva átverekedjenek a sziklákon, és kövessenek egy másik ösvényt a bánya bejáratához. bányászház. A szállás melletti téglahalom melletti lefelé tartó kapaszkodó segítségével leereszkedhet egy vízeséshez vezető ösvényre.
A helyszínre érve bemegyünk a terembe, ahol Yogitól és Reggie-től egy "arany" Kirat pipát kapunk ajándékba. Rakshasas Mielőtt befejezné a végigjátszást, valószínűleg érdemes végigfutnia a Shangri-La további feladatain, és összegyűjti a Kiratban szétszórt thangka részeit. A thangka minden része meglehetősen nehezen elérhető helyen lesz. És így, miután megtaláltuk az első thangkát, kiválasztjuk, majd elmegyünk Shangri-La világába. A parton a csónakból kiszállva kőlapokon haladunk át, amelyekből az út a lábunk alatt alakul ki. Miután így elértük a kaput, amely előtt a tigris vár majd, felmegyünk a lépcsőn a barlangon keresztül, amíg egy keresőbe botlunk, aki mellett megtaláljuk a Shangri-La íjat, LMB-t és RMB-t tartva lassíthat. tüzelés előtti idő. Továbbhaladva a barlangon keresztül megöljük az összes démont, akikkel útközben találkozunk. Ennek eredményeként, miután elértük a barlang kijáratát, lemegyünk a patakon a jelölővel jelölt portálhoz, ahová menni kell. Továbbá, folytatva a démonok elpusztítását, átmegyünk a következő portálra, amelyen áthaladva az imakerék mellett találjuk magunkat, amelyet meg kell fordítanunk, majd el kell jutnunk a templomba, és be kell lépnünk abba.